سازمان نظام پزشکی کرمان

اخبار و اطلاعیه ها
دستور نصب دوربین در اتاق عمل مراکز درمانی سراسر کشور

دستور نصب دوربین در اتاق عمل مراکز درمانی سراسر کشور

دستورالعمل جدید وزارت بهداشت : نصب دوربین در اتاق عمل بیمارستان‌های سراسر کشور اجباری شد.

نامه‌ای به امضای سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان با موضوع نصب دوربین در اتاق عمل مراکز درمانی در سراسر کشور منتشر شده است که چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد.

بر اساس این نامه در جلسه‌ای در تاریخ ۸ شهریور با حضور نمایندگان دادستانی کل کشور، سازمان تعزیزات حکومتی و سازمان نظام پزشکی برگزار و مصوب شده است که برای «کسب اطمینان از رعایت استانداردهای درمان در حیطه حضور نیروهای تخصصی، تجهیزات و…. و حمایت از حقوق‌ گیرندگان خدمت به‌ جهت حضور مداوم و موثر پزشک معالج، ‌در محل‌های عمومی موجود در ‌بخش اتاق عمل دوربین‌های نظارتی نصب گردد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *