جهت ثبت اعتراض به شورای عالی مالیاتی، بعد از ورود به سامانه tax.gov.ir ،مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید: ۱.ورود به بخش ثبت الکترونیکی اعتراضات و شکایات در صفحه اصلی ۲.ورود به سامانه اعتراضات و شکایات ۳.وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور ۴.ورود به بخش ثبت شکایت به شورای عالی مالیاتی ۵.وارد کردن سال تعلق مالیات مورد شکایت ۶.وارد کردن اطلاعات رای تجدید نظر مورد شکایت گزینه بررسی اطلاعات را انتخاب کنید. ۷.در صورت داشتن مهلت شکایت ،اجازه ثبت شکایت صادر می شود. ۸.همزمان با ثبت شکایت، پیامک ثبت شکایت نیز از طرف سازمان امور مالیاتی ارسال میگردد. ۹.گزینه اختیاری چاپ رسید الکترونیکی آخرین مرحله شکایت می باشد.