
مهاجرت پزشکان به زودی برای کشور بحرانساز میشود…
وزراء علوم و بهداشت و درمان باید پاسخگو باشند که چرا برای حفظ نیروهای پزشکی کشور سرمایهگذاری نمیکنند؟!
محمدعلی محسنیبندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مهاجرت پزشکان و سایر کادر درمانی بسیار نگرانکننده است، این مسئله با تبلیغات سایر کشورها در قالب حقوقهای مکفی و امکانات مناسب برای ادامه زندگی شدت گرفته است.
زمانیکه پزشک خارجی وارد میکنیم ناچار به پرداخت حقوق دلاری به آنها هستیم که در مقایسه با ریال ایرانیان مبلغ هنگفتی را شامل میشود.
در سال جاری هیچکس متقاضی رشته جراحی قلب در کشور نشده و با شرایط موجود مجبور میشویم با عقبگرد چند دههای پزشک وارد کنیم.
سازمان نظام پزشكی کرمان
